hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| سیل‌زدگان از ۷۰۰ سالن ورزشی استفاده کردند

گلستان| سیل‌زدگان از ۷۰۰ سالن ورزشی استفاده کردند

وزیر ورزش و جوانان گفت: هزار و ۱۰۰ سالن ورزشی در اختیار سیل‌زدگان بود که ۷۰۰ سالن مورداستفاده قرار گرفت.

 مسعود سلطانی فر در بازدید از اماکن ورزشی سیل‌زده شهرستان آق‌قلا، اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، تمام اماکن ورزشی برای اسکان سیل‌زدگان و جمع‌آوری کمک‌ها به‌طور کامل در اختیار ستاد مدیریت بحران استان‌ها و شهرستان‌ها قرار گرفت.

او افزود: هزار و ۱۰۰ سالن ورزشی در اختیار سیل‌زدگان بود که ۷۰۰ سالن مورداستفاده قرار گرفت و هیئت‌های ورزشی و دو هزار و ۵۰۰ سازمان مردم‌نهاد برای کمک به سیل‌زدگان ساماندهی شدند.

سلطانی فر تصریح کرد: هیئت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی با خودروهای آفرود و نیروهای فدراسیون‌های نجات‌غریق، قایقرانی و کوهنوردی برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

او ادامه داد: ۴۴ محموله مختلف از سراسر کشور شامل انواع پوشاک، مواد غذایی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی از طرف جامعه ورزش و جوانان به مناطق سیل‌زده ارسال شد و این کمک‌ها استمرار خواهد داشت.

او اضافه کرد: جامعه ورزش و جوانان همواره در کنار مردم خواهد بود و در این بحران هم حضوری جدی و گسترده دارد تا مشکلات هر چه زودتر حل شود. وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعدادی از اماکن ورزشی کشور براثر سیل آسیب دید، گفت: این اماکن به‌مرورزمان ترمیم می‌شوند و با عزم و اراده‌ای که در مردم این منطقه سراغ داریم به‌زودی مشکلات حل خواهد شد. سلطانی فر افزود: دولت با تمام توان برای تأمین خسارت‌ها مردم و کمک‌های مختلف در صحنه حضور دارد و با همدلی و هماهنگی نتایج خوبی حاصل می‌شود و این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.

او با بیان اینکه استان گلستان در والیبال، فوتبال، سوارکاری و ورزش‌های رزمی یکی از قطب‌های مهم کشور است، خاطرنشان کرد: در کنار بازسازی اماکن ورزشی آسیب‌دیده استان گلستان سعی خواهیم کرد فضاهای جدید به وجود آوریم که شرایط برای مردم راحت‌تر شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد